2009年5月31日

水逆完結前的奇遇


放學後本來想約莉莉飲啡,那知打比八戒時她剛好準備去門口去xxx,然後佢就話:"咁不如我唔去xxx和你去飲啡吧,係咪好鍾意我呢個決定呢?"
我話:"係呀,因為令我覺得自己好重要咁喎...呵呵~"
如此,我便留在銅鑼灣沒有去中環找莉莉
和八戒無聊了一陣,送她去地鐵應晚上另一個約會去...行行下,本來擠迫的路,突然無晒人(紅海咁呀),我正感奇怪之際,然後我看到迎面來了一個十分熟悉的面...哇哈哈,一個我兩剛提及過的"朋友仔"喎...
對方見到我行埋黎"喂",我笑住對佢,佢就好唔好意思地說"其實我攞咗出黎架啦,只係呢郵局和我屋企有點遠...."然後佢係咁話我請我同八戒吃燒賣...噢,我見佢其實好趕時間,但係又想繼續講野,就陪佢去買燒賣,點知佢買雞蛋仔吃呢...佢重覆說了一些話,而我也沒有說什麼,他說他真的好忙啊,我說:"你幾時係唔忙架?"佢諗咗一陣:"上年十一月",我就話:"咁點解上年十一月你唔寄番比我呢?"(佢這時心裡可能諗:哎吔,中計)
"朋友"上天給你咁都撞到我,就係叫你好把錄音帶還回給我呀!你還不明白嗎??(05年到依家架啦!我已經好有耐性架啦!)

夜麻麻和"棵樹"去吃宵夜,先去了吃未必一定開的串燒店,吃吃下望住街邊泊的私家車,心諗:"丫,呢個司機泊係度咁耐都唔停車熄匙既呢?"再望下個司機側面,呀...咁似我個fr的"舊情人"既呢...同"棵樹"講:"呀咁似呀x既呢?",我係咁望住個司機,跟住個司機就望過黎問我拿串燒吃,我說我得番雞翼咋...
個司機居然係度講電話,講到我地都食飽,佢都仲講緊,咁同佢打個手勢諗住走,佢就開窗同我地講野...講幾句,我就走lu...佢肥咗,欠些唔認得佢的側面...
真係有趣,我個fr好耐冇見呢個司機,剛剛星期二才見完,我就撞到佢啦...

caption:今天給了自己很好的理由吃凍凍呢,飲了凍的罐罐咖啡,木瓜滑嘟嘟同埋呢罐可樂...好耐冇飲可樂,心情大好,飲一罐好了...邊飲邊想起第一次飲zero :p

沒有留言: