2010年7月31日

一堆林嬸出動



我同"林嬸"真係愈黎愈熟咁
長長的shopping list....家裡吃的都快冇了....
長長的do list.....當然,這兩個list都是在心中!~

完成七月彩油一階後,我o的起心肝往街上逛一逛
吃吃辣魚蛋,飲飲冰咖啡
送貨(前兩星期想送,但不是黑雨便打風)
scanning任務
替錶換電
買文具袋
其實,還有一堆需要處理的"林嬸",幸好她們不趕時間 :p
最開心的,是如有神助地,走入一間從不行入去的鞋店,看到....啱心水的顏色及款(其實個款咪又係舊鞋的款)
好野~~
最好笑係小o幫我攞貨去灣仔,所以我們一起逛到鞋店,她攞起一對涼鞋,說佢好鍾意個色同個款,我指住係架上的紫紅色:"我鍾意呢個色多dd,不過你呢個都好....個款真係幾好喎...."
轉個頭,我選了對鞋,同佢對涼鞋....居然係同色 >_<"

caption:
(上)其中一件林嬸事,就係去鐘錶師傅那裡替一隻舊錶換電....眨眼這錶跟我9年了....是我在923ex家拿來戴的,戴到分手也沒有換....後來,是送自己生日禮物時才放下它在床頭扮鐘,因為我真的很喜歡呢隻錶的設計 :)
(下)新鞋舊鞋係同一色系的!!

沒有留言: