2010年9月3日

滂沱大雨下


昨夜,在park的中心,突然滂沱大雨....傘只能cover咗我的頭和手上的file,我想個file係比我重要多很多.
從而忽略了那大型chiller的舊位置,今年是屋的出口,要d師傅番手推放,心裡不開心
然後,再安排另一間公司運送東西,糾纏至凌晨三點....看著別人在滂沱大雨下工作,心裡不好過
今天,再在park的中心,下著滂沱大雨,地主看著屋主淋著雨處理著事務,看著師傅們為了meet到工程完成的日期努力著.....我能做的,就是站在現場,陪他們,心裡....不好過,也擔心屋主會病倒....

今年,到現在才返工一個月,遇上了很多預測不到的突發事件及問題....同時,也遇到很多人為的錯誤....
有很多野,我係控制唔到既,所以,我只會做好自己的部分
請發揮lowland精神:對自己有要求,獨立,合群,有溝通,不計較,把東西做到一個自己會"proud of"的層次~
希望黎到玩的人,都盡興~

有人說:"上年咁....仲以為你今年唔會返黎做"
我說:"係喎....因為我唔小心咁應承咗梁詠心囉"
所以....梁詠心,你要加油啊....我幫你打氣 :p

呢兩日的心情,我諗...唔係文字可以表達的....
btw,我覺得及希望自己今年做得好過上一年

沒有留言: