2011年5月25日

5月黎到24號


今天我抽到9個杯的塔羅牌,回應著我內在的細胞好彈跳地快樂著
今天下午我去幫媽買書,卻買錯了....晚上再往CWB走一趟,卻給我遇上了這隻錶,誰說生命不是故意的巧合??
錶,是我每天必需的用品
從來我是堅守著,一個人一對手但只需一隻錶....
看回2009年9月剛買金屬機械錶的BLOG....好好笑....EC說我的錶真的是太黏人,而我回應:"哈哈....唔要黐身的老公,就要一隻黐身的錶...我好鍾意~"

在商場逛一圈,入了店....看著這錶...心想:它跟B25這個樣....佢做乜同我揮手 ^^"
企圖望隔兩隻的棗紅色....但眼還是望著這錶
上星期和好友吃飯,他才咕嚕著我,說我的金屬錶和玉手鐲唔係朋友,叫我一係把錶戴在右邊,一係換咗隻錶.....我的右手唔戴野架嘛,要寫字...頂住....

人生,有D野真係要一個衝動而去做
只是07年到現在戴慣很重手的錶,需要一點時間適應

沒有留言: