2012年2月27日

素描課5



今晚教埋畫透明的玻璃瓶及背景

今日上課前我如常地抺乾枱面,因為上一課是水彩班,枱面總是有些水.但和往常不一樣,我突然決定立刻把紙巾掉入垃圾桶而不是HEA在枱面,我剛把紙巾掉入垃圾桶回頭向自己的位行去時....在畫油畫的同學畫架+畫+她的外套整份野倒下來....砰!!!
若果,我沒有去掉垃圾,那堆野應該會跌落我的左邊頭及肩上.....
感謝肚裡的孩子在我猶豫掉垃圾與否時...踢我一腳 ^^

今晚另外教的便是畫.....蘿白^^.... 未完....下堂待續...

今日老師名言:
"你以為你係邊個呀,可以控制個環境?變色龍你識啦...佢唔係變個環境的色,而係將自己變色去適應個環境囉...你咪話呀,連神呀都唔可以控制個環境喎,所以佢先至派耶穌落黎教化人類,所以,你憑咩覺得自己可以按制環境先??...拿...呢個就係你的弱點,先畫好呢個先啦...."
事緣,一個油畫同學畫了很久也畫不好她那堆草....跟老師投訴她控制唔到幅畫D草,老師就教她如何可以畫得立體一點,真一點.....她又呢又路在咕嚕著....老師就大笑然後說了以上一段道理.明顯地,呢個同學跟咗老師一段時間,她聽了那道理後,就回應老師:係囉,呢個咪我的性格問題囉....

聽到老師這樣說,我忍唔住笑了出來......
真的,我們為什麼生活得唔開心??就是因為無法跟著生命之流而活著,企圖去控制外在的環境或別人,當失去控制力量時,然後就自我咕嚕和抓狂....

沒有留言: