2015年6月24日

杯,一個有回憶的杯



我最想係自己學識拉胚整個杯俾老公既,但係呢.....所以,先買個現成。
灰色熊係我好鍾意既,所以我老公送俾我的第一個公仔係佢,所以,我們的結婚請帖係佢做封面......花了一點時間在網上找到這個美麗的杯,寄來怕會打爛,所以已作兩手準備,提早個半月訂,點知兩個星期就原好地寄到 ^^

右手邊的貓貓杯係我2004年搬到中環時買來泡米粉吃,和煲雪梨水給「屋企人」飲(其實我唔明果時我點解唔買保溫杯,有時我都係莫名奇妙的),蓋既膠邊都老化了,是退役的時候~~

巨蟹座的日子,我已經送獅子座的生日禮物......因為今年老公生日我在英國嘛~~
這是我第5年和老公共渡的生日。

沒有留言: