2020年2月17日

我在彩虹裡遇到愛

(圖片攝於2018年6月薄扶林道)

#Kin220
寫每個瓶子……由成為彩油一階導師開始,就想把每個瓶子的感受寫下來……
但那年失戀像失去一個宇宙咁大,籬漫著自卑與自責
然後開始在商業大廈的工作室……那4年完成大部分教材,完成樹仁新聞系top up學位課程,完成「自責」這份功課,重新愛上一個人……在我覺得可以嫁給他時發現,他根本不能夠相信我愛他,在沮喪嘅心情裡,上天掉下一個人,就咁我就結婚生咗個女……
學習做媽媽,學習做老婆,學習做老闆,學習分離,學習相信……就這樣又過了8年
日子過咗唔等於唔駛做嘅……「指導靈」咪黎提醒你: 你咁得閒搞情緒,不如做呢個啦~橫掂……
我由1月hea到家陣,等一個可以由「B1」開始嘅時機,那知「天王星」就是說: 「乖啦!你水瓶座黎架嘛,跟住個心嘅感覺先得架嘛……」 🙄又係……
在這個狀態……冇嘢唔可以推倒重來……就係「最佳」嘅開始點

#每個點連成線由線變成面
#不日完成但會續篇放上網頁
#雙魚水逆處理未完成的功課

隨意門: 我在彩虹裡遇到愛 今晚寫好了第一篇B69
網頁裡有其他舊的東西,set up site的時候是打算整理一下自己的東西,(咳~~).......所以嘛,就不用理其他東西 :P

寫寫瓶子,也是給我順道整理這個blog和相片等等東西的機會 :)

沒有留言: