2007年4月20日

豆腐咩










我最喜歡說"豆腐咩!"
以前鍾式成日笑我,但係,我覺得呢句真係幾好形容我自己,因為有時真係好似豆腐咁
知道有呢個公仔,係因為一個黃姓的天秤座朋友,故仔係咩,佢地做咩,我都唔知,因為都係我唔識的日文....
但係我同豆腐呢確實有點緣,每次一抽都係特別版,第二代第三代都係,第三代我仲可以只有三個double就齊一套....今次12個加一個特別版,我抽第二隻就已經係特別版....但係就只抽不到我最想要的乳牛花紋的,抽齊了另外11個,我就收了手,跟自己說算了吧!

那知,太疼我的"陌生人"自己走了去抽,抽了十幾個也抽不到...他笑著說:"激氣"
今天我們經開銅鑼灣地帶,帶著13個五蚊,終於....哈哈....我抽到了兩個乳牛紋!!好開心呵呵呵~~
現在有兩套,一套放了在深山,一套放在上環枱頭....好開心!當然也有些多了的,我就送給也很喜歡豆腐的朋友囉!

沒有留言: