2008年1月16日

塔羅分享 -2 of chalices


The Two of Chalices card suggests that my power today lies in compromise. I am not alone. I offer and accept love, support, and happiness to connect with the pleasure and beauty of my hearts desire. There are two sides to everything and I don't always have to be right. I am empowered by expression and my gift is attraction.

*昨晚發了個夢,我又返了一間學校裡,這間學校是我的夢境裡出現最多次數的場景
從我在這間學校裡遇到什麼人,或是有什麼人是學校的訪客,學生或是住在這所學校裡,我便能夠猜到這間學校是我的心....
或許是因為昨晚訓覺前,做星座和彩油班備課時,發現天王星也有像土星環近似的"環",和天王星是"水冰"物質所造成吧,在夢裡總是看到水....wakaka
醒來收到這張daily card,感覺得窩心呢~

沒有留言: