2008年4月20日

老了和你飲茶的朋友


有時也很難怪我把巨蟹座這個朋友視為生死之交
終於我的情緒能夠靜下來跟他交待整件事情,我很想聽一個男人的意見
他說的大意:
你也不要這麼的自責,是他看不到你需要他的留意才出現第三者啦,我當日一聽到有第三者出現就知道他梗係太自己啦,你很想他留意啦,但係你又係架,搞搞下心動...噢,我明既,你男人咁推走你,而那邊對你咁深情,你咁樣係正常啦,你鍾意等,等到落未等下佢囉,等唔到落就唔好迫自己,等唔到都唔好怪自己啦,你仲有得選擇架嘛...huh,一個咁唔信婚姻制度的人會願意同佢講結婚,佢都要懷疑你對佢的愛,我諗佢真係好唔相信自己,亦都真係好唔明白你.....佢又真係應該好唔開心,自己躲起來....你好好諗下啦,佢會係咁的情況下放棄你,等你自己一個自責,仲係咁叫你唔好咁負面,但係明明係佢令到你負面....以後,你仲可以相信無論發生咩事佢會拖住你嗎?

他伸手摸摸我的面,很久沒有遇到這種貼心的溫柔,他讓我接受軟弱的自己
他還跟我說了他一大堆的兩性關係的道理....他抱著我,在耳邊說了幾句話....
謝謝你這麼愛著我
我敢說,我老了"你"要飲茶而要我陪的話,我一定幾辛苦也會來到"你"面前~

沒有留言: