2010年12月31日

2010最後一天




我搭A11巴士入機場
走咗架巴士,我企係度等巴士,因為預鬆了時間,所以我不趕...但比我早一步的男女,那個女人不停咁講著相同意思的說話,直至個男人行出路邊截架的士;不久....一母一女模樣的站在我旁邊等巴士....個媽媽款的女人,係咁麻怨,話個女係前一個路口選擇行咗出去,搞到兜咗個圈,遲咗成兩分鐘....然後就loop住呢個意思,演變成唔同的句子....個女就望咗我幾次,我當時幾想同佢講:要走的車又走咗,鬧都冇用架啦,一係等巴士一係截的士,再唔係咪行遠d去搭港鐵囉
我係度諗,其實呢....我地真係唔好再不停咁去怪責人啦,就算自己"無責任"/"唔駛為件事負責任"都好....怪責人唔係只係令對方唔好受,而係以後,對方就唔會再做任何的決定....最後,都係自己受番~
(ps,對於那個覺得我在怪責佢的人,我想講,你誤會咗成件事,我只係想講出個問題所在,想你同我一齊去解決架咋,當然,我係冇法明白為咩我寫d自責的說話,你會覺得我在怪責你.....好奇怪~anyway,成件事,真係唔好意思!)

我在機場...接機
架機deley咗成個鐘,我飲咗杯莫卡
無聊地欣賞著機場中間的聖誕樹,係度諗,為咩要有個藍色的滅火桶係四角?莫非呢棵樹有特別effect??好好奇~
回家問了我的私人技術員,原來英國的標準裡藍色係"粉狀"滅火劑means "for electricity fire"
原來係咁....怕聖誕樹的電燈漏電著火之類.....真安全
當然,最細心的係把它安置在一個deco裡

想起08年deepak建議我好好的玩樂這3年,不必做人生大決定....是什麼的改變?怎樣的改變?也倒沒有所謂,因為隨著生命之流而行,一切都會如實地發生,我做的就是迎接+臣服
昨天我突然覺得搖後的A11瓶好靚
再見2010~

沒有留言: